8.6.08

Gumà Assegurances i Serveis

Bona pràctica recollida al projecte RESSORT
L’assegurança és cara fins que es necessita
   Diputació de Barcelona
Experiencies Empresarials

Promotor: Gumà Assegurances i Serveis

Objectius: Declaren no tenir cap objectiu concret, però sí principis, que són els que apliquen sempre i els que en el futur volen continuar aplicant.

Resultats: Beneficis per a la empresa: Empresa Aquesta manera d’actuar de la gerència ha fet que l’empresa disposi de molts contactes i que coneguin molta gent, i això sempre ajuda a portar endavant un negoci. Per als empleats La idea de l’horari flexible va sortir dels mateixos treballadors i treballadores, i gràcies a la política participativa de l’empresa i a la idea de dialogar es va acceptar i es va aplicar la mesura. Beneficis per a la societat, parts interessades, etc.: Per a la societat Moltes iniciatives socials realitzades a Igualada han tingut el suport i la col·laboració de l’empresa o bé del gerent a títol personal. Per a les parts interessades Els clients obtenen uns serveis de qualitat amb la màxima transparència i la col·laboració de l’empresa en qualsevol cosa que estigui al seu abast.

L’empresa es crea l’any 1970 a Igualada, amb el nom de “GUMA-CASTELLET”, i no és fins el 1995 que rep el nom de “GUMA Assegurances i Serveis”. Les activitats principals de l’empresa són la corredoria d’assegurances i l’assessorament a les empreses per mitjà de professionals adequats per a cada assumpte que els plantegin els clients/es. Actualment a l’empresa són 9 persones i tenen les oficines ubicades al centre del municipi.

Es defineixen com una empresa familiar, no només perquè es petita, sinó també pel tracte personal amb la clientela, les moltes hores dedicades i perquè des dels inicis ha estat dirigida per l’actual gerent, Josep Gumà que cada vegada més està delegant activitats i responsabilitats en els seus fills.

Publicat: 26/05/2008