10.1.13

Neix AnoiaTurisme

La necessitat d’unir esforços i dirigir els recursos cap a un objectiu únic és el que ha empès el Consell Comarcal de l’Anoia i al Consorci per la Promoció Turística de l’Alta Anoia a fer néixer la marca ‘Anoiaturisme’ sota la qual els dos ens treballaran conjuntament duent a terme accions unitàries i promocionant el turisme a la comarca. Amb la signatura d’aquest conveni i la celebració de la Taula oberta del Turisme, l’Anoia segueix apostant per exaltar la seva potencialitat vers aquest sector econòmic.

El passat dilluns es va celebrar la Taula oberta de Turisme de l’Anoia (TOTA) on per primera vegada van ser-hi invitades agències de viatges. En aquesta taula oberta es va treballar per fer créixer la marca ‘Anoiaturisme’ nascuda del conveni entre el Consell Comarcal i el Consorci de l’Alta Anoia.
Entre els eixos principals d’actuació es va comptar amb la implantació del segell de qualitat SICTED, la creació i promoció de productes turístics propis, la formació d’agents turístics, la implicació de les agències de viatges, el posicionament web i 2.0 de l’Anoia com a destí turístic i un pla de màrqueting i comunicació general.

Un dels objectius, doncs, és promocionar i fer créixer la marca ‘Anoiaturisme’, que s’entén com un ens de gestió econòmic i turístic del territori que dinamitzi l’oferta turística a la comarca i que ajudi al desenvolupament d’accicions de promoció dels diferents productes i serveis turístics de la marca.

Font: http://lateva.altaanoia.info/neix-anoiaturisme