La necessitat d’unir esforços i dirigir els recursos cap a un
objectiu únic és el que ha empès el Consell Comarcal de l’Anoia i al
Consorci per la Promoció Turística de l’Alta Anoia a fer néixer la marca
‘Anoiaturisme’ sota la qual els dos ens treballaran conjuntament duent a
terme accions unitàries i promocionant el turisme a la comarca. Amb la
signatura d’aquest conveni i la celebració de la Taula oberta del
Turisme, l’Anoia segueix apostant per exaltar la seva potencialitat vers
aquest sector econòmic.
El passat dilluns es va celebrar la Taula oberta de Turisme de
l’Anoia (TOTA) on per primera vegada van ser-hi invitades agències de
viatges. En aquesta taula oberta es va treballar per fer créixer la
marca ‘Anoiaturisme’ nascuda del conveni entre el Consell Comarcal i el
Consorci de l’Alta Anoia.
Entre els eixos principals d’actuació es va comptar amb la
implantació del segell de qualitat SICTED, la creació i promoció de
productes turístics propis, la formació d’agents turístics, la
implicació de les agències de viatges, el posicionament web i 2.0 de
l’Anoia com a destí turístic i un pla de màrqueting i comunicació
general.
Un dels objectius, doncs, és promocionar i fer créixer la marca
‘Anoiaturisme’, que s’entén com un ens de gestió econòmic i turístic del
territori que dinamitzi l’oferta turística a la comarca i que ajudi al
desenvolupament d’accicions de promoció dels diferents productes i
serveis turístics de la marca.
Font: http://lateva.altaanoia.info/neix-anoiaturisme
10.1.13
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada